Docieranie do klientów oraz zdobywanie ich uwagi to proces, który może składać się z kilku małych kroków. Ale w jakich okolicznościach stawiany jest ten pierwszy oraz co sprawia, że odbiorcy podążają w stronę konkretnej oferty? Skutecznym sposobem na zainteresowanie klientów i zachęcenie ich do wkroczenia na zaprojektowaną przez nas ścieżkę może stać się zainwestowanie w potykacz reklamowy. O tym, czym jest to narzędzie oraz gdzie można je wykorzystywać, przeczytasz w dalszych częściach tekstu.
Czym są potykacze reklamowe i jakie ich rodzaje wyróżniamy?
Stojaki reklamowe to duża grupa produktów różniących się wyglądem, przeznaczeniem oraz możliwościami, które oferują swoim użytkownikom. Uwzględniając te wyznaczniki, kategorię można podzielić na kilka mniejszych. Oprócz stojaków ściennych, biurkowych, na ulotki oraz plakaty znajdą się wśród nich także potykacze reklamowe. Są to ekspozytory wykonywane z różnych materiałów, na przykład metalu, tworzywa sztucznego i drewna. Występują w kilku wymiarach, dzięki czemu można łatwo dostosować je do wielkości punktu, w którym zostaną one ustawione.
Ze względu na konstrukcję i rodzaj zastosowanych do produkcji materiałów można wyróżnić potykacze reklamowe zewnętrzne i wewnętrzne. Te z pierwszej grupy, a więc odpowiednie do prezentacji na świeżym powietrzu, mogą być wyposażone w podstawę, jaką wypełnia się wodą lub piaskiem. Taka wodna albo piaskowa podstawa zapewnia większą stabilność, czyli sprawia, że ekspozytorowi niestraszne są podmuchy wiatru. Wpływa też na bezpieczeństwo użytkowników. Dzięki ciężkiej podstawie prawdopodobieństwo przewrócenia się tego stojaka w wyniku bliskiego spotkania z zamyślonym przechodniem jest naprawdę niewielkie.
Typem stojaków, który znajduje się jednocześnie w dwóch grupach, jest potykacz kredowy. Można ustawiać go zarówno na zewnątrz budynków, jak i w ich wnętrzu. Gdy pogoda wprost zachęca do spacerowania po mieście i poznawania uroków ukrytych w nim lokali, ten rodzaj potykacza można zaobserwować przy wejściu do kawiarni, lodziarni, restauracji czy ogródka letniego. Stojaki, na których ręcznie zapisuje się informacje, sprawdzają się jednak nie tylko w punktach serwujących sezonowe smakołyki. Znajdują zastosowanie ustawione także przy wejściu do sklepu i punktu usługowego, zapraszając do ich odwiedzenia.
Potykacz reklamowy – gdzie najlepiej się sprawdza?
Drewniane potykacze kredowe doskonale odnajdują się zatem w przestrzeni miejskiej, jako forma zaproszenia do odwiedzenia lokalu i zaprezentowania jego oferty czy typu produktów, które można w nim nabyć. Ale gdzie najlepiej sprawdzają się potykacze wewnętrzne, mające na przykład aluminiowe nogi, metalowe zawiasy i podpórki? Możliwości jest kilka. Te stojaki mogą stać się elementami wyposażenia placówki, instytucji bądź siedziby firmy, prezentując informacje ważne dla ich pracowników, klientów czy osób zainteresowanych współpracą.
Doskonale sprawdzają się również jako uzupełnienie stoiska wystawienniczego tworzonego przy okazji wydarzeń branżowych, takich jak targi, szkolenia i konferencje. To również w tych okolicznościach mogą stać się narzędziami służącymi do zachęcenia odbiorcy, aby wkroczył na zaprojektowaną ścieżkę, na której końcu znajduje się przygotowana dla niego nagroda. Jak więc widzisz, potykacz reklamowy ustawiony w przemyślany sposób oraz prezentujący atrakcyjną treść i grafikę może ułatwiać realizowanie wyznaczonych celów. W zależności od wielkości firmy oraz poziomu jej rozwoju tymi celami mogą być: przyciągnięcie, a następnie zatrzymanie uwagi klientów, wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa albo pracowanie nad relacją z otoczeniem poprzez przyjazną i atrakcyjną komunikację.
Warto jednak pamiętać o tym, że oprócz przemyślanego i sprytnego włączenia dodatkowych narzędzi do prowadzonych działań promocyjnych liczy się również jakość wykorzystywanych rozwiązań. Jeśli szukasz miejsca, gdzie wygodnie zamówisz solidne i ciekawie wyglądające potykacze kredowe lub inne rodzaje stojaków, zachęcamy do zapoznania się z propozycją przygotowaną przez sklep internetowy Topexpo.pl, cieszący się pozytywnymi opiniami.