Liczba wdrożeń Magento na całym świecie przekroczyła już 250 tysięcy, a przez cały czas ta lista się wydłuża, ponieważ dołączają do niej kolejne sklepy. Ze względu na znaczenie tego rozwiązania w obszarze e-commerce i możliwości, warto poznać podstawowe informacje o platformie Magento 2. Zebraliśmy je za Ciebie i umieściliśmy w kolejnych częściach tekstu.
Magento 2 – opis platformy oraz zalet tego rozwiązania
Pozwala na budowanie prostych i spełniających swoje funkcje sklepów internetowych albo rozbudowanych i działających na kilku rynkach platform sprzedażowych. Sklepy budowane z wykorzystaniem Magento mogą mieć wygląd i funkcjonalności dostosowane zarówno do bieżących trendów, jak i konkretnej wizji ich właścicieli. Wybór Magento oznacza naprawdę imponującą elastyczność, co stanowi niewątpliwie jedną z największych zalet rozwiązania.
Ta elastyczność oznacza także, że osoby obsługujące sklepy internetowe mogą na co dzień korzystać z gotowych opcji lub działać skuteczniej dzięki funkcjonalnościom opracowanym z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Oczywiście we wdrożeniu rozszerzeń i możliwości szytych na miarę profesjonalna pomoc okazuje się niezbędna. Wiele agencji interaktywnych ma jednak w swojej ofercie usługi dotyczące wdrażania odpowiedniej wersji platformy. Warto zwrócić uwagę na przykład na atrakcyjną ofertę i interesujące portfolio Advox Studio.
Główne korzyści dla sklepów opartych na Magento
Ze względu na to, że modele biznesowe sklepów internetowych, ich asortyment, odbiorcy i główne cele są zróżnicowane, stworzenie uniwersalnej listy korzyści wynikających z wyboru Magento jest niemożliwe. Można jednak pokusić się o zebranie pozytywnych skutków, które są związane z takimi wdrożeniami. Co więc zyskują sklepy dzięki Magento? Zdecydowanie warto wspomnieć w tym miejscu o bezpieczeństwie i wydajności witryny, ponieważ to one są fundamentami dynamicznego, a zarazem harmonijnego rozwoju.
Sprawnie i bezbłędnie przeprowadzane wdrożenia przynoszą korzyści samej marce, jak i jej odbiorcom. Dzięki nowoczesnej platformie osoby obsługujące sklep otrzymują narzędzia do pracy, na których mogą polegać, z kolei klienci po wykonaniu konkretnych działań w witrynie czują się usatysfakcjonowani. Decyzja o budowie sklepów na Magento może nieść za sobą także zwiększenie rozpoznawalności, atrakcyjności i konkurencyjności marki. Zachęcamy do rozmowy ze specjalistami Magento i poznania pozostałych korzyści, które zyskać może Twój biznes działający w wymagającym świecie online.