stojak obrotowy

Jeszcze więcej przestrzeni reklamowej? To możliwe! Wszystko za sprawą takiego przedmiotu jak stojak obrotowy. Ten niezrównany element wyposażenia sklepów, punktów usługowych i korytarzy instytucji publicznych pozwala zaprezentować foldery promocyjne nie tylko z najlepszej, ale z każdej strony! Dowiedz się, jakie produkty oferują specjalistyczne sklepy internetowe.

Jakie zalety ma stojak obrotowy?

Kilka propozycji wybraliśmy z oferty katalogowej sklepu Topexpo. Tam właśnie bez problemu dostaniesz niezbędny sprzęt, który pomaga zareklamować markę. W asortymencie znajdują się m.in. potykacze, totemy reklamowe, a także sprzęt prezentacyjny. Nas jednak dzisiaj interesuje przede wszystkim stojak obrotowy. Jest bowiem bardzo praktycznym przedmiotem, który łatwo jest przetransportować np. na targi handlowe lub przenieść z miejsca na miejsce w obrębie siedziby sklepu.

Ale to nie mobilność stanowi największy walor stojaka. Głównym atutem jest prawdopodobnie pojemność. Na pojedynczym produkcie zmieścić się może nawet 28 kieszeni, a w każdej z nich – od kilkunastu do kilkudziesięciu ulotek. Wiele zależy bowiem od grubości papieru i formatu. W prezentacji materiałów promocyjnych nie chodzi jednak o ilość folderów, lecz o ich estetyczne podanie odbiorcom.

Dostępne egzemplarze spełniają i te wymogi. Stojak obrotowy ma kieszenie z przeźroczystej plexi, dlatego cała ulotka jest doskonale widoczna. Innym walorem funkcjonalnym jest delikatne nachylenie miejsca na folder. To sprawia, że łatwo go wyciągnąć, gdy znajdzie się w centrum zainteresowania potencjalnego klienta. Zwłaszcza, że może z niego korzystać więcej niż jedna osoba jednocześnie. Dzięki temu masz większą szansę na zaciekawienie innych swoją ofertą.

Szeroki wybór stojaków obrotowych znajdziesz na: https://topexpo.pl/stojaki-obrotowe-c-2_78.html

Stabilność to podstawa!

Gdy rozważasz zakup takiego produktu, zwróć uwagę na wykonanie danego egzemplarza. Głównym kryterium wyboru powinna być stabilność konstrukcji. Stojak obrotowy będzie zapewne mieścił wiele folderów, których ciężar producent wziął pod uwagę. Materiałem wykonania jest najczęściej lekkie anodowane aluminium, ale słupek i stabilna podstawa odpowiednich rozmiarów rozkładają obciążenie i sprawiają, że nawet większy poryw wiatru nie zakołysze stojakiem. To właśnie dlatego ten produkt można na pewien czas postawić na zewnątrz. Warto jednak dodać, że najlepiej stojak obrotowy sprawdza się w pomieszczeniach.

Kieszenie tego rodzaju prezentera do materiałów promocyjnych są mocowane spinkami z tworzywa sztucznego, co umożliwia szybką wymianę folderów. Co ciekawe, część egzemplarzy ma w górnej części dodatkowe miejsce na umieszczenie logotypu. Ten element może przyciągnąć uwagę przechodniów. Stojak obrotowy oznaczony w taki sposób to idealne rozwiązanie dla firm, które często jeżdżą na targi handlowe. W wielkiej hali zyskają dodatkową szansę na wyróżnienie swojej oferty.

Ponadto stojak obrotowy to nie tylko produkt do prezentacji widokówek w placówkach pocztowych, jak część osób zdaje się sądzić. Chętnie korzystają z niego m.in. biura podróży, agencje turystyczne, salony meblowe, biura przyjmujące interesantów, a także instytucje kultury. To zatem produkt bardzo uniwersalny, który przydaje się w wielu miejscach publicznych. Zachęcamy do ponownego rozważenia jego największych atutów i życzymy udanych zakupów w sklepach specjalistycznych.